niedziela, 18 marca 2012

Swap Złap vol.2 - fotorelacja

Kochani, mam dla Was fotorelację z drugiego już swapu w Sopocie, który odbył się w miniony poniedziałek w klubie Zła Kobieta. Jak widać, im bliżej wiosny, tym więcej takich akcji, co mnie bardzo cieszy!
Tym razem swap został wzbogacony o wykład naszej znanej trójmiejskiej wizażystki Elżbiety Skoczeń
Pani Elżbieta wybrała dziewczynę z kameralnej widowni i pokazała nam jak wykonać profesjonalny makijaż. Przyznam szczerze, że połowy tych asortymentów nie pamiętam...a nawet nie znałam wcześniej...aż ciężko uwierzyć, że makijaż potrafi być taki złożony ;-))) Mnie wystarcza dobry fluid, korektor pod oczy, róż, baza, cienie, tusz do rzęs, kredka do brwi i szminka...;-)
Wam także??


Po wykładzie pani Elżbiety rozpoczęła się wymiana ciuchów! W między czasie rozlosowano różne nagrody dla uczestniczek swapu (nie ukrywajmy, że były to same kobiety:-)) Tym razem upolowałam świetne dodatki oraz zgarnęłam ostatanią nagrodę!!:DDDD Chyba przydało się mocne zaciskanie kciuków....Wygrałam 2 bilety do Teatru Wybrzeże na dowolny spektakl ;-) Przyznam szczerze, że już daaaaaaawno nie byłam w teatrze i właśnie nadarzyła się ku temu okazja, by znów się porządnie "odchamić" ;-) Juppiiiii:-)


Łupy..łupy...łupy


skórzany kołnierzyk, broszka i lakierowana torebka vintage od  makabresque
żółte gumowe pachnące podkładki pod kubki - prezent od DOMIDECO


7 komentarzy:

Dziękuję za komentarz! Thank you for your comment!